Informacje dotyczące bezpieczeństwa naszych Pacjentów

13.03.20

 

W chwili obecnej większość gabinetów ACS Słuchmed oraz Centrów Medycznych funkcjonuje zgodnie z harmonogramem.

zdrowie-baner 

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych Pacjentów są dla nas wartością priorytetową, a etyka zawodowa nie pozwala nam na pozostawienie żadnego Pacjenta w potrzebie. Jako odpowiedzialny podmiot medyczny, wdrożyliśmy najwyższe standardy sanitarne. Nasz program Bezpieczny gabinet obejmuje zaostrzone zasady higieny i dezynfekcji. Nasi pracownicy są przeszkoleni i wiedzą, jak zapewnić Wam komfort oraz bezpieczeństwo. Dodatkowo, na bieżąco monitorujemy i wprowadzamy oficjalne wytyczne GIS oraz władz państwowych.


ikona1
Dezynfekujemy gabinet i sprzęt medyczny przed każdą wizytą

ikona3
Używamy maseczek ochronnych, oferujemy je również Pacjentom

ikona2
Stosujemy rękawiczki ochronne

Używamy przyłbic ochronnych

Zakładamy przyłbice ochronne

ikona4
Planujemy wizyty w bezpieczny sposób, umawiając Pacjentów na konkretne godziny

ikona6
Prosimy Pacjentów z objawami chorobowymi (gorączka, kaszel) o przełożenie wizyty

ikona8

Prowadzimy teleporady z protetykiem słuchu pod numerem: 814 714 004

ikona9

Zapraszamy do konsultacji online z protetykiem słuchu

 ikona11

Akcesoria do aparatów słuchowych są dostępne na sklep.sluchmed.pl

 wizytydom-baner

Chciałbyś zbadać swój słuch, ale nie możesz wyjść z domu? W wielu rejonach nasi protetycy są odpowiednio przygotowani, żeby sprawdzić Twój słuch podczas wizyty domowej. Tak jak w gabinetach stacjonarnych, zachowują oni najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa. Aby zarezerwować termin wizyty domowej, zadzwoń na naszą infolinię: 814 714 004.

Obawiasz się podróży komunikacją miejską? Naszym, wcześniej umówionym, Pacjentom oferujemy przejazd taksówką w obie strony. W celu ustalenia szczegółów przejazdu, skontaktuj się ze swoim protetykiem słuchu.

 

pomoc-baner

Jeżeli szukasz dodatkowego wsparcia, potrzebujesz, żeby ktoś zrobił dla Ciebie zakupy, pomógł w zakupach online lub wyprowadził psa na spacer, skontaktuj się z najbliższym ośrodkiem pomocy społecznej, wybranym z poniższej listy:

www.gov.pl/web/koronawirus/pomoc

Przekaż informacje, w jakim zakresie poszukujesz pomocy, a pracownicy ośrodka ją zorganizują, np. znajdując sprawdzonego wolontariusza, który mieszka w okolicy.

W tym trudnym czasie, naszym Pacjentom oferujemy również pomoc psychologiczną, dostępną w godzinach: 9:00 - 13:00 pod numerem telefonu: 81 534 97 97 wewn. 55

 

higiena-baner 

- nie zapominaj o dokładnym i regularnym myciu oraz dezynfekcji dłoni,
- nie dotykaj dłońmi okolic twarzy – zwłaszcza ust, nosa i oczu,
- przestrzegaj higieny kaszlu i oddychania – podczas kaszlu i kichania zakrywaj usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką, którą po użyciu jak najszybciej wyrzuć do kosza i umyj ręce,
- zachowuj bezpieczną odległość od drugiej osoby (1,5-2 metra),
- staraj się płacić kartą.

 

infolinia-baner